Ir para o conteúdo
Logotipo da Catho
Seu novo emprego está na palma das suas mãos! Baixe nosso app e obtenha vantagens :)
Botão App StoreBotão Play Store

Vaga de Assistente Adm de Pessoal

1 vaga: | Publicada em 03/07

Sobre a vaga

Your candidacy is currently being considered for a requisition for an Alight Inc group company. As you may be aware, Alight has announced intent to divest its Payroll & Professional Services business to HIG Capital. After the transaction closes, this position will be aligned to the new Payroll & Professional Services owned by HIG Capital (Divested Group). By applying for this position which will be with the Divested Group company, you understand and agree to the information you submitted for your application with Alight being shared with the Divested Group company. In addition, if you are made an offer of employment, it will be contingent on your undergoing and successfully completing a background check consistent with the Divested Group company employment policies.O Assistente será responsável pelas seguintes atividades: Atuar em rotina de administração de tickets e suporte a férias assegurando o perfeito cumprimento da legislação trabalhista para a relação entre a empresa e o colaborador. Emissão e organização da documentação pertinente; Emissão de relatórios e documentos de acordo com o escopo de serviços acordado com o clienteInclusão de dados nos sistemas referentes aos processos de fériasGeração de kit fériasEmissão de relatórios gerenciaisSerão diferenciais: Experiência para trabalhar com alto volume de processamento de dados Conhecimento e experiência na área empresarial de Outsourcing ou contabilidade é um importante diferencial (prestador de serviços) Idioma: Inglês e/ou Espanhol We offer you a competitive total rewards package, continuing education & training, and tremendous potential with a growing worldwide organization. Inglês e/ou Espanhol We offer you a competitive total rewards package, continuing education & training, and tremendous potential with a growing worldwide organization.